I guess long time no see is in oder.

Hejsaaan. det har var dagar och nätter sen jag gjorde men det känns bra och börja blogga igen.
Kollade igenom en massa arkiv i bloggen i går och tänkte ba ne nu får jag fan sätta igång igen, men en
massa minnen bakom än kan jag inte lämna bloggen, mitt liv är sig likt går lite upp och lite ner.
men allt det berättar jag mer om senare. nu väntas en hel dag på stan med en massa fix och trix.
nu börjar detta vintervädret ta seriöst talat kål på. Jag vil ha vår och jag vill ha det nu orkar inte srpinga runt
och leta efter 5 par strumpbyxor att ha på sig så fruktansvärt irriterande, vilket fall som helst ge mig vår!

nu om jag ska ta och skynda mig lite kanske .

Love. Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0