oh i saw you face drop

Heyheyhey, vilken morgon vaknade 9 har sovit till och från det. och vad händer JO!
jag får en migrän är min dag förstörd tror ni? um yes. i vilket fall som helst det är så mycket
på gång nu hinner knappt smält allt bra grejer med andra ord som james brown sjunger I feeeeel
goood. idag är jag ledig och vad står på listan städa mitt rum oh goooosh orkar verkligen inte.
oh oh oh.

kan det inte sluta snöa någon jävlar gång. jag vill ha vår, eller åtminstånde inte 30000 leggings under byxorna
ne fy faan nu räcker med det. jag ska gå hälla varmvatten på allt. HAha me against god.

ne nu ska jag städa mitt rum om jag överlever så hörs vi senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0