Summertime

Hejsan, nu var de evighetersen jag bloggade här, eftersom jag har haft tusen saker att göra och försökt
starta en ny blogg har jag undvikt denna mer och mer, men jag har ju allt på denna bloggen var inte
riktigt redo att ge upp den helt och hålet.

Vilket fall som helts det är sommar! Finaly it's here dock måste jag jobba si så där hela sommaren LOVELY
fast sen ska jag utomlands i någon/några veckor och då ska jag leva sommarlivet,
Jag undra dock bara vafaan man ska gå med jacka på sommare inte nog med att vi går med jackor året om
kan man väll ändå få slippa den nu eller? Vilket fall som helst idag var ju dagen det när Sessan gifte sig. Vackert of cours och lycklig såg hon med ut och vare vem skulle inte drömt att få vara hon idag fast med tanken på att Prins philip e ledig vet man aldrig hehehe, aja drömma kan man alltid min dagar har beståt mer eller mindre av tvtittande på hennes bröllop och sen vart ja ute en sväng med några vänner till vår favo pizzeria San marino LOVE that place killarna som jobbar där är SÅ skööna människor :) annars har man ju gått och frysit ihjäl sig mitt på en sommar dag
underbart!

Jaaaag älskar låten! Kelly Rowland Ft david guetta hur kan de bli fel där?
hoppas de blir fint väder till helgen cus then it's party time

och nu sov time
Sleeeep tight

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0