and then i got suprised

Sunshine idag med! vågar man tro att våren är på gång igen?
Pleasepleaseplease. i hope I wish.

Okej sist sa jag att jag satt med lirre? Guess what kvällen slutade verkligen inte det
no no! Liriditas syster Shpresa bor precis här i närheten och hon hade lite folk hemma hos
sig så det blev after party till klockan 6 på morgonen. normalt? no. Fun? Yes.
Vi hade huuuuuur kul som helst. jag älskar spontana saker önskar mitt liv kunde byggas på det.
Peeeeople more Spontana thiiiings thaaanks!

I alla fall undra vad den här dagen väntar med, jag har varit vaken sen 12 fortfarande feber, men
det lär nog försvinna snart. Liridita sover som en lite bääääbis. och jag har hunnit med SÅ mycket redan
jag har till och med städat undan. Helllo är jag duuuktig elller vad :D

Så medans hon sover sitter ja och kollar på 16 and pregnat eller hur det stavas.
jag säger bara en sak- Hollyshit vad en del människor är modiga när det gäller såna här situationer
som att vara 16 och gravid. Impressed.

Okej jag har inget mera att säga förutom GE MIG SOMMAR!

Looove / Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0