I just cant let them gooo.

Hej sunshines.

Kan inte fatta att våren faktiskt är på gången nu. unbeliveable. jag beskriver det
mer ett ord : ÄNTLIGEN! var värkligen på tiden så fort det blir ännu varmare ska jag springa
runt i 1 halvtimme i mina ballerina skor och Min trenchcoat or what ever och inte behöva
oroaaa mig över att jag ska halka och slå ihjäl mig i varje hörna. :)

På tal om kläder och mode så kom jag på vad min största last är och thats Magazines
jag städa mitt rum här om dagen och tror jag har cirka 100 tidningar om inte mer
och då är det mina favoriter som, Cosmoplitan ( the bible), glamour , Vogue , Bazar, ELLE och några till.
mitt problem är att jag kan inte slänga dem, inte en ända, jag skulle fått panik om någon var borta.
im a nuts? well i guess so. jag älskar att gå tillbaka till gamla tidningar och få insperation från förr.
jag minns när jag var på ayia napa och jag skulle ner till poolen så går jag förbi en enormt stor bokhylla
fylld med gamla cosmoplitans. i was in HAVEN. i alla fall det är min frossa (efter skor)

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0