i think sunshine is all what you need

Hejsaaaan.

Oh vilken underbar dag jaaaag har haft, lovelovelove.
vaknade si så där runt klockan 1 ja exakt på dagen med mera feber
men jag och liridita tog oss till stan där möte jag upp Jasenka för en
super trevlig fika, och guess what SOLEN vaaaar med hela dagen i caaant
complaine. Efter det så gick vi liten stund på värnamos under bara shoppping
UM LÄGG märke till ironiiiin! anywaaays. gick hem till mig möte mine syster
tog med mig alla mina kläder och flyttade till lirre för helgen, Shes home alone yeaaaah
mamma dont miss me too much. vilket fall som helst Jasenska, adina och Hake kom över
och vi hade a girly night, YA'LL it was fuuun.

nu sitter jag me und Lirre och lyssnar på 50 cent biiiitaches.
I morgon är en ny dag, nyaaaa möjligheter

Käääääääärlek to you guys // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0