So it's sunday all over again

Hola Amiiigos.

Det är veckans bästa dag jiiiiho :) ironi på otrolig hög nivå, idag väntas inget direkt
tänkte att jag skulle ut och gå lite i det halv fina vädret, men vi får se hur det blir med det
lockar mig direkt inte men kan var bra. Det blev fest igår kväll en lite stund och som plus på kanten
hade jag inte tillräckligt mycket kläder på så nu är jag ännu sjukare än jag varit innan och det ända
jag har att säga är skyll mig SJÄLV! jag hann även vara en stund med lalo och liridita på värnamos
inne punkt, the place everybody goes to nääämligen DONKAN! tragisk men sant, det var mycket
trevligt ialla fall.

det är praktiskt tagit det som har hänt inte särskilt mycket, blev mera skrivan ikväll och så lite annat
darlings nuu ska jag åter gå till min turkiska serie jag har fastnat för, fattar dock inget alls men
dramatiken det är allt! thihi


Xoxo // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0