Sometimes you just have to stop and think

Hejsan.

Jajamensan jag är lika kass på blogga som förr. Men mina vänner det händer saker och ting i mitt liv
for a change. Men dock har jag tänkt hålla dessa saker lite hemligt ett tag till. Frästen de påstår
att de håller på bli vår ute? Jag ser absolut inget täcken på vår, Fortfarande snö och iskallt väder.

Jag har även råkat på min första förkyldning samt feber för detta år, och Feber kommer jag inte
ihåg sist jag hade. Kan inte klaga dock får bita ihop genom denna förkylning den är nog över snart.
Helgen var underbar, jag och Shpresa bestämde oss för att överaska liridita och hennes syster albulena
i skånelande, och det blev en oerhört lyckad helg med en massa fest och trevligheter.


Vi vart på en albansk konser med två stora artister från mitt hemland. En mycket lyckade kväll missar dock
framträdanden av bägge artister och fick komma kämpa för att komma in på fester där det var hur mycket
människor som helst hur som skit skoj.
Denna helgen väntar också mycket roligt det kan man verkligen behöva i denna deppiga vinter som
snart hoppas jag lider mot sit slut.

I want summer and spring, - årstider man känner sig så fri och glad hela tiden omöjligt och vara det under
mörka tider.

vilket fall som helst ville bara säga att nu kommer ni få hör mer av mig.

dags för mig att sova, uppe sent som vanligt väldigt svårt och sova nu när jag är sjuk ovan!


Godnatt my loves . Take care


// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0